Cursuri de calificare
 
HOMEPAGE
 
 
 
Rezultate Antreprenor 2020

Antreprenor2020
  • A.1. Activitati Specifice Managementului de Proiect (4 ianuarie 2018 – 3 ianuarie 2021)
  • A.2. Implementarea unui Program de Formare in Domeniul Competentelor Antreprenoriale pentru 600 de Persoane si Organizarea unui Concurs de Planuri de Afaceri (4 ianuarie 2018 – 3 ianuarie 2019)
  • A.2.1. Informarea publicului cu privire la programul de formare antreprenoriala, precum si cu privire la metodologia de selectie a grupului tinta si, ulterior, a planurilor de afaceri ce vor fi sprijinite în cadrul proiectului (4 ianuarie 2018 – 3 ianuarie 2019)
  • Rezultate asteptate: 1 campanie de informare si constientizare in domeniul antreprenoriatului; 1 aplicatie multifunctionala pentru mobil care va contine resurse informationale si educationale pentru antreprenori sau viitori antreprenori si va transmite notificari membrilor grupului tinta cu privire la activitatile in care vor fi implicati
  • A.2.2. Selectarea grupului țintă ce va participa la cursurile organizate în cadrul programului de formare antreprenoriala (4 ianuarie 2018 – 3 septembrie 2018)
  • Rezultate asteptate: 600 de persoane selectate in vederea participarii la cursurile de formare antreprenoriala; 600 de persoane testate in vederea evaluarii potentialului antreprenorial
  • A.2.3. Derularea programului de formare antreprenoriala (4 ianuarie 2018 – 3 noiembrie 2018)
  • Rezultate asteptate: 1 procedura de desfasurare a cursurilor de dezvoltare a competentelor antreprenoriale; 30 de grupe de curs in domeniul dezvoltarii competentelor antreprenoriale; 600 de certificate de absolvire emise de ANC care atesta îmbunatatirea competentelor în domeniul antreprenorial a 600 de persoane dintre care 300 de femei.
  • A.2.4. Crearea platformei dedicate concursului de planuri de afaceri si monitorizării implementării planurilor de afaceri (4 ianuarie 2018 – 3 aprilie 2018)
  • Rezultate asteptate: 1 platforma dedicata concursului de planuri de afaceri si monitorizarii online
  • A.2.5. Evaluarea si selectarea a 75 de planuri de afaceri ce vor fi finantate în cadrul proiectului (4 aprilie 2018 – 3 noiembrie 2018)
  • Rezultate asteptate: 1 concurs de planuri de afaceri; 75 de planuri de afaceri propuse de reprezentanti ai grupului tinta – aprobate spre finantare
  • A.2.6. Efectuarea de stagii de practica de catre persoanele ale caror planuri de afaceri au fost selectate în vederea acordarii ulterioare a ajutorului de minimis în cadrul unei întreprinderi existente, functionale, a carei activitate economica face parte din aceeasi grupa CAEN cu cea aferenta planului de afaceri selectat (4 noiembrie 2018 – 3 ianuarie 2019)
  • Rezultate asteptate:75 de rapoarte de stagii de practica aferente stagiului efectuat de persoanele ale caror planuri de afaceri au fost selectate în vederea acordarii de ajutor de minimis
  • A.3. Dezvoltarea si Implementarea unui Program Integrat de Asistenta, Mentorat si Monitorizare (4 ianuarie 2019 – 3 iulie 2020)
  • A.3.1. Furnizarea, de catre administratorul schemei de antreprenoriat, a serviciilor personalizate de consiliere/ consultanta/ mentorat ulterior finalizarii procesului de selectie a planurilor de afaceri (4 ianuarie 2019 – 3 aprilie 2019)
  • Rezultate asteptate: 1 metodologie de desfasurare a procesului de consiliere si mentorat; 75 de persoane care beneficiaza de servicii personalizate de consiliere/consultanta/mentorat; 6 workshop-uri tematice la care vor participa in medie 30 de persoane
  • A.3.2. Asigurarea înfiintarii si demararii functionarii întreprinderilor ce vor realiza planurile de afaceri cu ajutor de minimis în cadrul proiectului si semnarea acordurilor de finantare si acordarea primei transe a ajutoarelor de minimis (4 aprilie 2019 – 3 iulie 2019)
  • Rezultate asteptate: 75 de intreprinderi infiintate conform legii nr 346/2004; 75 de acorduri de finantare semnate; 75 de intreprinderi care primesc prima transa in valoare de 75% din valoarea ajutorului de minimis
  • A.3.3. Monitorizarea functionarii si dezvoltarii afacerilor selectate în cadrul proiectului (4 mai 2019 – 3 iulie 2020)
  • Rezultate asteptate: 1 metodologie de monitorizare a functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate; 75 de intreprinderi monitorizate in vederea implementarii planurilor de afaceri; 150 de locuri de munca create; 12 workshop-uri tematice si de networking la care vor participa in medie 50 de persoane; 5 workshopuri la care vor participa in medie 20 de persoane
  • A.3.4. Acordarea transei finale ce reprezinta diferenta pâna la valoarea totala a ajutorului de minimis, dupa ce beneficiarii ajutorului de minimis fac dovada ca au realizat din activitatea curenta, în termenul de 12 luni de la semnarea acordului de finantare, venituri reprezentând minimum 30% din valoarea transei initiale (4 aprilie 2020 – 3 iulie 2020)
  • Rezultate asteptate: 75 de intreprinderi care primesc transa finala in valoare de 25% din valoarea ajutorului de minimis
  • A.4. Monitorizarea Functionarii si Dezvoltarii Afacerilor Finantate in Perioada de Sustenabilitate (4 iulie 2020 – 3 ianuarie 2021)
  • Rezultate asteptate: 150 de locuri de munca mentinute; 150 de vizite ad-hoc la sediile beneficiarilor ajutorului de minimis; 75 de intreprinderi monitorizate pe perioada de sustenabilitate; un eveniment de promovare si networking (Ziua Antreprenoriatului) organizat; un document de analiza a mediului antreprenorial regional; 1 masa rotunda regionala
  • A.5. Activitati transversale (4 ianuarie 2018 – 3 ianuarie 2021)

 

We made this website

 

HOMEPAGE