A1. Managementul proiectului
A1.1. Managementul general al proiectului
A1.2. Activități suport management de proiect
A2. Integrarea grupului țintă în proiect
A2.1. Informarea publicului cu privire la programul de formare antreprenorială, la metodologia de selecție a grupului țintă și a planurilor de afaceri sprijinite în proiect
A2.2. Selectarea grupului țintă ce va participa la programul de formare antreprenorială
A3. Organizarea și derularea programului de formare antreprenorială
A3.1. Creare platformă e-learning
A3.2. Organizarea și derularea online a programului de formare antreprenorială
A4. Selectarea planurilor de afaceri ce vor fi finanțate în cadrul proiectului
A5. Furnizarea serviciilor personalizate de consiliere/ consultanță/ mentorat pentru planurile de afaceri selectate
A6. Înființarea și demararea funcționării întreprinderilor ce vor realiza planurile de afaceri cu ajutor de minimis
A7. Semnarea Contractului de ajutor de minimis
A8. Decontarea sumelor aferente implementării planurilor de afaceri selectate
A9. Monitorizarea funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate
A10. Program de monitorizare a funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate, în perioada de sustenabilitate a acestora