Pentru a fi mai bine informat, intra în contact cu unul din consultanții noștri
Experți Romania
Adrian Pătraşcu este absolvent al Universităţii „Politehnica” Bucureşti, a înfiinţat prima societate de brokeraj de credite din România, recrutând 70 de consultanţi bancari din diverse oraşe.
În perioada 2004-2005 a înfiinţat prima agenţie specializată LIFE din cadrul Allianz Ţiriac, unde a recrutat 7 unit manageri.
În perioada când a deţinut funcţia de Unit Manager Specialist, a câştigat locul I în vânzări la nivel naţional, a fost numit „Membru de onoare” în cadrul departamentului de training şi a câştigat locul I la concursul „Cel mai mare portofoliu-valoare şi număr”.
Cazacu Iulian este absolvent al Academiei de Studii Economice Bucureşti, secţia cibernetică. În prezent ocupă următoarele poziţii: ArtWork Director la firma BIZZAR MEDIA, Director de Programme ACRAFE (Asociatia Consultantilor pe Fondurile Europene din Romania), Manager de Proiecte - EUROPROJECT, Centrul de Consultanta si management al proiectelor. Este, de asemenea, Trezorier si Secretar General al Patronatului Tinerilor Intreprinzatori, membru GEST (Grupul pentru Exprimarea Sociala a Tinerilor)
Cristina Muşat este absolventă de studii universitare în domeniul aeronauticii şi postuniversitare în managementul calităţii, mentenanţă industrială. Din 1995 este trainer specializat în domeniul dezvoltării organizaţionale. În anul 2005 a fondat firma 'Philean Consult. Din anul 2002 este director al departamentului de programe din cadrul CNIPMMR. În perioada 2001-2004 a deţinut funcţia de consultant şi trainer în management oferind servicii pentru firme, pentru îmbunătăţirea competenţelor personale şi a performanţelor întreprinderilor.
Evantia Rotărescu a absolvit Institutul Politehnic Bucureşti, este auditor independent, consultant şi trainer.
A mai deţinut funcţia de manager al AFAQ AFNOR INTERNATIONAL (Filiala Romania) -organism de certificare sisteme de management calitate, mediu OHSAS, HACCP-FRANTA.
Din 1994 până în 2003 a fost expert principal calitate, Responsabil Asigurarea Calităţii trainer, auditor şi auditor-şef sisteme de managementul calităţii, managementul mediului şi sisteme integrate, în cadrul ASRO (Asociatia de Standardizare din Romania).
Florin Jianu este preşedinte al Asociaţiei Centrul de Consultanţă şi Managementul Proiectelor Europroject, preşedinte al Patronatul Tinerilor Întreprinzători din Romănia şi vicepreşedinte CNIPMMR, a absolvit UNIVERSITATEA BUCURESTI,FACULTATEA DE MATEMATICA, DEPARTAMENTUL DE MATEMATICI APLICATE IN LIMBA ENGLEZA. Are studii postuniversitare în domeniul managementului fiind absolvent al Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice ‘DAVID OGLIVY’. Susţine şi evaluează cursuri de Dezvoltare Antreprenoriala, Management de Proiecte, Managementul Calitatii, Comunicare Organizationala; conduce şi coordonează următoarele organizaţii: Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România, Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România- Sud Vest Oltenia, Centrul de Consultanţă şi Managementul Proiectelor EUROPROJECT; Coordonează activitatea pentru o agentie de publicitate si branding, incluzand servicii de creatie, campanii de imagine etc.; Coordonarea activitatea companiei adVice Projects, în ceea ce priveşte dezvoltarea de proiecte de finantare si activitati de incubare si outsoursing.
Guţă Victoria este absolventă a Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice „David Ogilvy”, Bucureşti, a obţinut gradul de specialist resurse umane.
În prezent deţine funcţia de Specialist Relaţii Publice şi Comunicare la Centrul de Consultanţă şi Managementul Proiectelor Europroject având ca responsabilităţi comunicarea cu grupul ţintă precum şi redactarea de cereri de finanţare pentru programe europene şi naţionale.
În perioada 2003-2008 a deţinut funcţia de director coordonator a Fundaţiei pentru Meşteşuguri, unde a coordonat activităţile derulate de Fundaţie, a redactat şi implementat mai multe proiecte cu finanţări naţionale şi internaţionale.
Este lector pentru cursurile de Managementul Proiectelor şi Comunicare şi Relaţii Publice în cadrul Centrului de Pregătire Profesională în Cultură şi este autoare a 2 standarde ocupaţionale în domeniul meşteşugurilor artistice tradiţionale.
Iulia Poştaru, absolventă a Academiei de Studii Economice Bucureşti, în prezent deţine funcţia de consultant în finanţări europene, având ca responsabilităţi scrierea de cereri de finanţate, participarea la implementarea activităţilor din proiectele deja existente precum şi informarea continuă asupra finanţărilor existente.
Iulia Poştaru a mai deţinut funcţia de consultant în management, cu responsabilităţi în redactarea unui buletin informativ săptămânal despre activitatea Uniunii Europene şi despre fondurile structurale accesibile României.
Experți Ruse
Valeri Liudmilov Anreev
Occupation: Director
Main activities: Management and coordinator of the activities connected with the setting up of an Industrial park from new type in the Slatina area. Supporting of the investors and their projects realization.
Qualification: economist-Mechanical engineering, Electrical engineering, Informatics
Enev Emilyan
Executive Director-Rimanian-Bulgarian Chamber of Commerce and Industry (BRCCI)
Main activities and responsabilities: Overall management of the activities of BRCCI
Education and trening
• University of Rousse; -Qualification awarded: PhD-Management and organisation of production; Master of Financial Management
• Bulgarian-Romanian Interuniversity European Center-Master of Bussines Informatics
Eleonora Ivanova Cherkezova-Ivanova
Occupation and possition:
• IDEIN Ltd - Managing partener-Project management, technical assistance to project and programme management, grant scheme management, project -based consultanci, strategy developement. Numerous consultancy missions.
• Bulgarian Romanian Chamber of Commerce and Industry (BRCCI) – Member of the Board
Education:
• University of Wales, Aberystwith, UK, Postgratuade qualification
• Economic Academy, Svishtov, Bulgaria-Economist, Master of science
Gancheva Petia Bozhidarova
Occupation: Expert International Projects and Programmes-Ruse Chamber af Commerce and Industry
Activities: Assistance to The Manager of Implementation of the Project Activities, Coordination between the Parteners and Day-to-Day administration of the Project Activities
Education and trening:
• KATHO-Kortrijk, Belgium-Project management, Human resource management, Logistics, Business Ethics
• Rouse University „Angel Kantchev”-International Relations, European Law, European integration, Institutions and decision making process in EU, Comparatie European Public Administration
Iskrenova Maia Hristova
University degree:
• Veliko Tarnovo University-Master of psychology
• University of National and World Economy, Faculty of Marketing and Management-Master of Economy
• English language high school Ruse-Translation-correspondent
Present occupation: Manager of Center for Management and Company development LTD-Ruse-Bulgarian-Brithishassociation for bussines consultancy, trening and education – Ruse.
Iliev Ventsislav Zlatev
Position appointment: „USBAG P. Penev”-Teacher of: Firm management, Business communication Economy of the firm Economy and bussines planning Firm book-keeping.
Education and qualification:
• Junior Achievement-Bulgaria-Gratuated cours in programess „Bussines ethics”; „Lider”; „Skills for success”
-Gratuadet cours in programess: „Banks in action”
• Sofia University „St. Kliment Ohridski”-Proffesional Qualification level No.6469
• Rousse University-Bussines and Management
Experți Vratsa
Tsolova Daniela Todorova
Occupation: Software consultant and Detabases expert
Main activities and responsabilities: Information and consultancy servicies for SMEs; Consultancies for SMEs and organizations on EU sources of financing; Project development, project implementation and project management;
Trining programs for entrepreneurs; Maintances of detabases.
Name and type of organisation providing education and training: Czech Technical University in Prague
Logofetova Yana
Proffesional Experience: Manager site and programmes/consultant
Description: Coordination and management of international projects; projects’proposals drafting; conduscting and leading international workshops; participation in seminars’organisation ; documentation and archive storage; needs assessment; interpretation and translation; late stage internet site development; preparation of final products and final reports, etc.
Project experience:
International projects:
• Coordinator for project European Virtual Incubator for Trening and Support Hight-tech SMEs-EVI
• Coordination for HIRON activities in project KMPlus
• Coordination for HIRON activities in TENVORS project
Education: University of Nationa and World Economy Sofia, Bulgaria
Milova Maya Gocheva
Work experience:
Occupation: Specialist Human resources
Main activities: Human resources, Project development and implementation
Education and trening: International economic relations
Competences: Good experience in project and team management, Consultation on bussines planning, Consultation on different topics for SMEs
Botseva Stanimira Nikolaeva
Occupation: Information officer
Main activities and responsibilities: Providing advice and assistance to SMEs, entrepreneurs and start-ups on EU topics, producting information documents, facilitating contacts and partnerships between companies, media relation and promotional activities; tracing information in Internet based detabases of EU.
Education and trening: University of Veliko Tarnovo „St.Cyril and Methodeus”, Veliko Tarnovo, Bulgaria
Genova Olya Petrova
Occupation: Small and Medium enterprises expert
Main activities and responsabilities: Registration of companies in the CCI database, Trade mark and patent consultations, GS1 barcodes consultation and registration, business consultations;
Education:
University of Naţional and Word Economy, Sofia, Bulgaria
Philipova Iliana Borisova
Occupation: Executive Director, Head of the Euro Info Centre BG808
Main activities: Managing, controling, Providing consultation, advice and assistance to companies, project management, organization and managing the overall work of the Chamber and E/C.
Education:
Qualification: MBA- International Management Diploma
Name of organisation: PMI-STOA (Instituto di Studi per la Direzione e Gestione di Impresa S.c.p.A-Erolano-Italy)